Uppe med tuppen

Godmorgon. 
Har sovit jätte konstigt inatt, vaknat flera gånger och haft jätte ont i ryggen. Förstår inte riktigt hur de går ihop i min mjuka och gosiga säng. Men men! 
Klev upp väldigt tidigt idag, klockan 8 typ. Är väldigt trött just nu, hoppas på att bli piggare sen. 
Har i alla fall duschat nu och gjort mig i ordning så snart åker jag in på stan med mor min och kikar runt tills jag ska på uppvisning. 
Efter uppvisningen så ska jag träffa Carolin, vet inte riktigt vad som står på schemat men hörde nått att Julia och Josefine kanske skulle vara med också så vi får se vad som händer! 
Sen så har jag ingenting mer planerat. Men ha en bra dag allihop! Hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0