Mys

Hej på er. 
På skolan var de som vanligt, blev inget vettigt gjort.. 
Efter skolan så mötte jag upp Jesper, Simon och Kristoffer. Vi gick till myway, sedan kom Martin och då åkte vi å köpte glass. Eller jag köpte glass, dom andra kolla bildelar. 
Åkte sedan hem och åt super god middag med Hanna mamma och Micke. 
Klockan 19.09 satte jag mig på bussen till Frösön för att träffa min saknade lilla Carolin. Vi kollade på gossip girl, åt melon, glass, kräm och popcorn ute på balkongen. 
22.30 tog jag bussen hem. Hoppade av vid koporten och gick sedan hem till Tobias. Var där ett litet tag sen tog vi med hans vovve ut på en prommis. 
Och nu är jag hemma å ska kika på oth innan jag somnar.. Är skit trött. 
Men sov så gott och hoppas ni haft en lika rolig å mysig dag som mig! 
Natti natti 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0