En bra dag som sagt

Har haft en otroligt rolig och mysig dag hittills, och jag hoppas att den fortsätter så!
Åkte till skolan klockan 8, var med på två första lektionerna sedan så åkte hela Skol if till "boda borg" eller vad de stället nu heter. Där började vi med att köra lite på laserhallen, det var första gången för mig och det var ju jätte kul. Efter det så gick vi ner och körde gocart. Sedan blev det lunch och det satt väldigt fint med tacos, super gott!
Jag Julia Linn ooch Filippa ägde sedan ut allihop på att göra banorna, haha. 
Fick sedan skjuts till skolan. Hämtade min cykel och skulle cykla hemåt, men nån jävla snorunge hade gjort punka på den under skoldagen.. Men men, går att laga! :) 
 
Nu ligger jag i soffan och vilar ut mig. Har sytt klart alla danskläder sen ja kom hem å nu vill ja bara sova ett tag. Men vi hörs kanske ikväll eller så blir det någon gång imorgon! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0