Dawes Dansinstitut

Go kväll. 
Ligger just nu i sängen efter att ha kikat på några avsnitt av One Tree Hill. Är trött som ett as nu så tänkte sova, men innan de så tänkte jag berätta vad jag gjort ikväll. 
Efter middagen tog jag först en tur till Torvalla med Hanna och där träffade vi Emilia. Jag åkte därifrån rätt så fort för att jag skulle på dans. På dansträningen nötade vi dansen, fikade och bara hade de mysigt. 
Efter dansen så satte jag mig på bussen hem mot Odensala och när jag kom dit gick jag till Damplan och satte mig å prata med Denise och Felicia ett bra tag innan vi sedan började röra oss hemåt. 
Så såg min kväll ut, japp japp! 
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon för imorgon är en bra dag! 

I helgen är det dansuppvisning på Storsjöteatern. Så kom och kolla! 
Lördag kl 14.00 
Söndag kl 14.00 & 18.00
Komsi komsi 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0