Torpshammar

Hejhej! 
Just nu ligger jag i sängen som en ostkrok och inte gör ett skit, lär ju bli serie snart! Nu på kvällen har jag umgåtts med Emilia, har haft väldigt mysigt och roligt! Nu tänkte jag i alla fall berätta om vår lilla klassresa till Torpshammar..

Måndag. 
07.27 satt vi på tåget beredd att åka. Åkte i ungefär 1,5 timmar och sedan var vi framme. 
När vi kom dit delade de ut stugor, fick bo med mina hjärtan så klart. (Fanny&julia) 
Efter vi hade bäddat i sängarna med mera så gick vi och körde paintball. Det var väldigt roligt och mitt lag ägde, blev dock bara tvåa.. 
Efter paintballen så åt vi lunch och sedan fick vi göra lite vad vi ville. 
Badade då i sjön och i badtunna, bastade och åkte racerbååt. Sedan så rökte vi även vattenpipa och efter det blev de middag. Efter middagen spelade vi kubb, tror även vi badade igen men är inte riktigt säker.. Haha 
Låg i stugan vid 23.00, kollade på tv, pratade i telefon och spelade mobilspel då typ. 


Tisdag. 
Klev upp 07.30, började packa ihop, göra mig iordning och städa med mera. 09.00 så åt vi frulle, massa gott fick vi då. Efter det så åkte vi zipline och paddlade kajak. Åkte lite bil runt omkring och sedan serverades lunchen. Efter lunchen hade vi en timme på oss att göra något så då tog jag och Fanny och badade lite innan vi skulle ta tåget hem 15.00! 





Så! Imorgon är jag ledig så ska sova lääänge och sedan får vi se vad dagen bjuder på! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0