Student

Hejhej! 
Idag var de studenten och dagen började på pc där ja var och kollade på bland annat kusin och Johanna. Träffade även andra fina studenter som man fick krama om. 
Åkte sedan in på stan och åt lunch, jag var med Hanna och Frida. Sedan kom Emilia också. 
Efter vi ätit gick vi upp mot 11ans och kollade på alla studenter som åkte flak och efter det bar de av mot kusin Kalle i Grytan och där bjöds de på mat och annat. Hade jätte roligt och trevligt!
Efter de så skjutsade farmor mig till Torvalla där jag har spenderat kvällen med Emilia, vi har käkat kladdkaka och kollat på serie bland annat. 
Nu är jag hemma och kikar på One Tree Hill. Ska väl sova om nå avsnitt och sedan sova lääänge imorgon! 
Har inga andra planer imorgon så vi får se vad dagen bjuder på, jag hoppas i alla fall på lite finväder. 
Men vi hörs! Puss 
Teo
Och en suddig bild på Kalle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0