somewhere along the way, the people we love forgot to love us back

Hejhopp. 
Dagen började jätte bra, klev upp vid tio och la mig ute i solen. Käkade glass och mera, sen vid 12 gick jag in och duschade och så vidare. Klockan 12.45 var jag på skolan och då skulle vi ha So men det blev till att köra brännboll mot D istället, och självklart vann vi. ( inte min förtjänst dock... ) Efter det hade vi spanska och där kollade vi på skräckfilm. 
Efter skolan gick jag med Julia till bussen, gick sedan hem och åt och efter det åkte jag upp till Julia. Vi var där ett tag innan vi drog mot sporthallen och där träffade vi lite killar. Sparkade lite boll och gick sedan på gården. 
Hände inte så mycket mer. Är trött å less så hejhej, godnatt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0