It's like throwing away a diamond, and picking up a rock

Hej.
Dagen har varit precis som vanligt typ. Ingenting speciellt har hänt. 
Skolan var lika tråkig som vanligt, gick från 09.00 och slutade vid tre.
Är less på skolan och förstår inte riktigt vad jag gör där, man är ändå klar med allt..
Hade min sista idrottslektion på Storsjö idag, och de firades, liggandes på gräsmattan i solen med Fanny.. haha
Efter skolan åkte jag till Torvalla en snabbis, träffade Emilia litet tag också.
Åkte hem och åt middag, sov och sedan gick jag ut med Julia och några killar. 
Nu ligger ja i sägen som vanligt då ja bloggar och inte gör ett skit. 
Är inte ett dugg trött idag så blir nog vaken ett tag till, men de gör ingenting för imorgon börjar jag efter lunch, tackar för den! 
Men vi höres imorgon (idag) ! Hejhej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0