Do something romantic

Helu! 
Gårdagen var inte så speciell, var ledig, gjorde ingenting. Men på kvällen var de 9ornas middag på skolan, så där spenderade jag kvällen. Hade väldigt roligt men de va rätt segt ändå. 
Idag har det i alla fall varit brännbollsturnering på skolan, alla klasser mot varandra. Och första gången på fyra år så har det gått bra för oss, vi vann alltihop! Förut har vi åkt ut redan i gruppspelet, haha. 
Efter skolan så fick jag Fanny skjuts till dollar store av Teo. Där köpte vi plast muggar, tallrikar, bestick osv. Vi åkte sedan in på stan i väntan på Julia innan vi skulle åka och handla all mat inför imorgon. Imorgon ska klassen komma på middag hos mig och sedan blir de annat roligt, får se hur kvällen slutar! 
Ikväll har jag inte gjort så jätte mycket mer än att umgåtts med min lillasyster, käkat jordgubbar bland annat. Mysigt!
Men nu ska ja snart sova för imorgon tänkte ja kliva upp i bra tid så jag hinner göra mig iordning för avslutningen! Vi hörs 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0