2013-09-30 ~ No it's not good

Hejsan. Trött som ett as ligger jag nu i sängen efter en kväll i Torvalla.
Haft skola idag, nothing special about that. Efter skolan så åkte jag hem och åt middag med Hanna. Vid 17.20 så hoppade vi på bussen för att träffa Jonte, Jonas och Hampus i Torvalla. När vi kom dit var det bara Hampus och Jonas där. Så vi blev sittandes på Mimer tills Jonte kom. När han kom började vi gå bortåt. När vi varit med han ett tag så gick jag, Hanna, Tobbe och Mange hem till Mange och kika på film. Next hette den. Men nu är jag som sagt hemma och ligger i sängen. Skulle behöva läsa en bok som vi har i skolan men är verkligen för trött för det så ska nog försöka sova istället, om de går..
Men ja, godnatt då hörni. Puss puss .. 
 
Juste! Hade också tänkt berätta att jag ska börja gymma på gym24 med syster min.♥
Hahah, lillemma ska bli STOR & GROV! Men på torsdag gäller det, då jävlar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0