2013-09-29 ~ Darkness

Helu. Min dag har sett ut så här: 
Vaknade upp i Duved runt klockan 10. Åt frukost och gjorde mig iordning för att sedan åka in till Åre med Hanna och resten. Där gick jag och Hanna runt på höstmarknaden. Där träffade vi även Elise och var med henne resten av tiden då vi var där.
Runt 15.30 kom pappa och hämtade upp mig och Hanna och då började resan hem. Satt och lyssnade på Björn Rosenström och sjöng, haha.. 
När jag kom hem så kom Jesper och Oliver utanför mig och pratade lite. När jag kom in igen så gjorde jag middag till mig och Hanna. Målade sedan hennes & mina naglar. 
Kl 18.43 satte jag mig på bussen påväg till Torvalla där jag träffade på John, Sebbe och Krille. Hoppade av bussen vid prix och gick sedan en bit med John och bara pratade lite. 
Nu sitter jag i alla fall hemma hos Mange med han, Tobbe och Hampus. Vi kikar på film och dricker cola. 
Har faktiskt varit en rätt bra dag och en ännu bättre kväll, fast riktigt bra kan det ändå inte bli. Men men. 
Vi hörs senare eller imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0