2013-09-26 ~ I will always want you

Helu. Nu ligger jag i soffan och kollar på något skit dåligt program och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur innan middagen.. Idag så hade jag ju orientering som sagt tog dock bara två timmar så gick hem, duschade, gick tillbaka till skolan, åt lunch och sedan efter det somnade jag och Julia i soffan innan lektionen. Orienteringen var inte direkt tråkig. Fick ju göra det med Fanny så då blev det faktiskt rätt kul och en jävla träning blev det med. Vi hoppade över bäckar, kröp under trädet, gick i höggräs och mycket annat. Det vart däremot väldigt kallt att gå runt i två timmar, frös som en tok faktiskt. 
Men nu efter ett pass fysik och två pass svenska så är jag som sagt äntligen hemma, och nu ska jag ta och sova ett tag. Kommer bli super skööönt och jag förtjänar det ;) haha hejhej hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0