2013-09-26 ~ A part of me

Godkväll på er. 
Nu sitter jag i min säng, deppar och ja bara sitter.. Tänkte ta och sova nu så jag orkar upp imorgon och eftersom jag vet att jag inte kan sova så värst mycket på nätterna så är det bäst att försöka när man är trött och hoppas på att inte drömma någonting alls inatt. Det skulle vara så jävla skönt, bara få sova utan att behöva vakna och må dåligt!
Men men, i alla fall. Jag åkte upp till Torvalla efter middagen där jag mötte upp Jonas och Hampus. Vi gick sedan mot gårn där vi bara satt allihopa, tråkigt som vanligt. Runt 20.10 så tog jag och Kevin bilen till stan, eller ja han skjutsade mig då. Jag var på dansträning och han gymmade. Efter att han gymmat klart så hämtade han mig och skjutsade hem mig. Nu när jag varit hemma har jag kollat på nyheterna med mamma och ätit muffins, mums. 
Nu ska jag ringa min baba och sen ska jag ta och försöka sova. 
Skriver nånting imorgon förmodligen, hej!
 
 
Om det är så att ni undrar någonting om mig eller bara vill fråga mig nått så är det bara att slänga in en
kommentar på vilket inlägg som helst. Svarar dock bara på de frågor som jag tycker är lämpliga att svara på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0