2013-09-25

Hej igen ni som fortfarande kikar in här lite då och då.. 
Jag hade tänkt att börja blogga igen, så ni kommer få läsa om mina intressanta dagar igen. ;) 

Idag har jag i alla fall varit på skolan som jag då är varje vardag. Haft lektioner fram till 12 och sedan efter det så var vi på någon gymnasiesak på Travet från kl 13.00-14.30. Det var svin tråkigt men men. 
Efter skolan åkte jag ner på stan, träffade Josefine, Jonas & Bader ett tag innan jag mötte Hanna för att köpa födelsedagspresent till vår lillasyster som fyller år idag.
Kom hem och åt middag, fikade med mormor, morfar & familjen sedan tog jag och Hanna bussen till Torvalla med Josefine. Där blev det dansträning nere i danssalen på fritidsgården. Det var roligt och även jobbigt. 
Efter det så gick vi upp till gården och umgicks med allihop. 
Nu är jag hemma, sitter i soffan och kollar på nyheterna med Micke. Jag ska väl snart gå och lägga mig i sängen och kika på tv där med Hanna. Men vi får höras imorgon!
 
 
It's not good now, but it gets better
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0