2013-10-13 ~ skyfall

Hej och förlåt för att jag inte skrivit någonting i helgen. Skriver nu istället då!
I fredags så var jag på skolan som vanligt, gjorde ingenting speciellt alls. Efter skolan så åkte jag hem, duschade, målade naglarna och bara tog det lugnt fram till middagen. vi 18.30 gick jag till Myway och pratade lite med Martin tills Kim, Teo och Pontus kom och hämtade upp mig. Då åkte vi till gården och bara tog det lugnt. Kl 20.00 startade vi Idol på tvn. Jag låg där och kikade fram tills röstningen var klar medan resten spelade fotboll. Senare gick jag och Kim hem till honom, la oss i soffan och kikade på film och sen gick vi och la oss.
På lördag vaknade vi kring 10 och gjorde oss klar för att åka in på stan med mamma, där köpte mamma tyg och sedan gick vi bara runt och kikade lite. Mamma skjutsade oss tillbaka till Kim efter stan där vi åt lunch och sedan var ute med Pontus. 
Efter middagen i lördags åkte vi till Torvalla och gjorde inte så mycket tills vi gick hem till Kim och spelade kort med Magnus och Sussie. Efter det gick vi ut ett tag till och sen gick vi in och la oss.
Vid 08.00 imorse blev vi väckt av Magnus. Då gick vi upp och sjöng för William som fyller år idag och efter det så gick vi och la oss igen. Sov till ca 11.00 då vi klev upp och åt frukost. Vid 12.30 så åt vi tårta och William öppnade paket osv. Sen blev de sporthallen, sen middag och efter de har vi bara varit ute. Nu är jag hemma och kikar på Skyfall med mamma och Micke. 
Ett långt och inte så roligt inlägg att läsa, jag vet. men men.. Godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0