2013-10-07 ~ Gym24

Hej! 
Idag har varit en bra dag även fast det är måndag. 
Började skolan kl 9, hade lektioner som vanligt och slutade 14.55. Efter det åkte jag till Torvalla ett tag, var i sporthallen och sen hemma hos Kim. 
Var hemma vid 17.00. Då åt jag middag sen så tog jag Hanna Micke och Ida bilen och åkte mot Lugnvik där Hanna sedan övningskörde till ungefär 18.30. Då släppte Micke av mig och Hanna i stan, vi kikade på lite kläder och så i väntan på att Julia skulle komma så vi kunde röra oss mot gymmet. Där var vi ett tag, sprang, körde armar och mage. Kom nyss till Odensala, är hos Fanny och just nu ligger Hanna och solar och jag väntar på min tur. Sen ska vi gå hemåt, äta något och sedan lägga oss i sängen och se på snabba cash 2. 
Men vi hörs imorgon! Puss



Kommentarer
Postat av:

Är du tillsammans med Kim igen? Hur har ni det? Är du lycklig igen? :) kram på dig!!

Svar: Ja vi är tillsammans igen, och vi har det mycket bättre än förut! Jag är lyckligast i världens
emmagoden.blogg.se

2013-10-07 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0