2013-10-06 ~ Stugan

Hej på er. 
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft lust och tid. I helgen har jag i alla fall varit i min stuga med pappa, farmor, farfar och Kim. Jag och Kim har fiskat, matat hästar och bara tagit det lugnt. Det har varit jätte mysigt där borta och jag kände att jag verkligen behövde det! Vi kom hem vid klockan 15.30 idag, då åkte vi hem till Kim. Han åt, duschade och så vidare. Efter det så gick vi till sporthallen och kollade på när grabbarna spelade fotboll ett tag och sen gick vi ut till grusplanen där dom sedan fortsatte att spela fotboll och då åkte jag hem och åt. Sen kom Kim och Kevin och hämta mig, vi åkte på mc Donald's där dom käkade, sen hämtade vi upp Pontus och åkte runt ett tag, sen träffa Simon och nyss så skjutsade dom hem mig så nu sitter jag i soffan med mamma och Micke och kikar på Wallander. Efter detta ska jag nog sova tror jag. Men vi hörs imorgon! Natti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0