2013-10-01 ~ Ny månad, ny start

Hej på er. 
Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag! Min dag har varit upp och ner. Hade hemkunskap dom 3 första timmarna på skolan, och de va kul för på dom lektionerna har jag, Fanny och Fredrik alltid roligt. 
Efter det fick vi mer än en timmas rast, då vilade jag och Fanny i soffan, sen träffade jag Felicia också och pratade med henne ett bra tag.. 
Sen hade jag historia & spanska, gjorde inte nått då typ bara lyssnade. Slutade 14.55 och sen jag kom hem så har jag städat lite på rummet, kollat på tv och käkat lite godis.. Nu väntar jag bara på middag sen så åker jag upp till Torvalla och är med Mange, Tobbe osv. Höres senare kanske.. Hejhej.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0